Studia magisterskie na wydziale pedagogicznym AP w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna (1996). Następnie podyplomowe studia SWPS w Warszawie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania (2009).
Nauczyciel dyplomowany. Pracę zawodową rozpoczęła w Przedszkolu nr 122 w Krakowie w oddziale dla dzieci z autyzmem. Kontynuacją pracy zawodowej jest Grupa Wczesnej Interwencji Behawioralnej w tymże przedszkolu. Obecnie pracuje w Filii nr 1 Szkoły Podstawowej nr 6 w SOSW nr 4 w Krakowie jako terapeuta i superwizor.
Dodatkowe kwalifikacje:
- III stopniowe szkolenie z zakresu Terapii Behawioralnej (1999).
- Warsztaty z zakresu terapii autyzmu metodą behawioralną prowadzone przez specjalistów z uniwersytetu w Oslo Jensa Skara i Arilda Karsena (Kraków 2000,Gdańsk 2001, Poznań 2002, Gdańsk 2002
- Szkolenie „Diagnoza i Terapia Niedyrektywna Dzieci Autystycznych”(2005).
- Program Rozwoju Komunikacji MAKATON (2006).
- Stosowana Analiza Zachowania: Metody pracy z dziećmi z autyzmem. Praca nad zachowaniami trudnymi, (Kraków 2008).
- Szkolenie PECS poziom I (2013)
- Szkolenie „Umiejętności Dialogu Motywującego (2014).
- Szkolenie „Tiki, zaburzenia odżywiania i wydalania u dzieci – diagnoza i terapia”(2015).
- Szkolenie „VB-MAPP: Ocena umiejętności i planowanie terapii”(2015).
- Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu”, (Kraków 2016);
- Szkolenie „Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart”(2017)
- Szkolenie „Od dźwięku do języka- rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem”( 2018)
- Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych.( część pierwsza,2019)
Od roku 2002 współtworzyła i pracowała w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej w Krakowie.
W Fundacji „Od początku” od 2011 prowadzi konsultacje terapeutyczne w zakresie diagnozy funkcjonalnej zaburzeń rozwojowych.
Z ramienia Fundacji współprowadzi również kursy przygotowujące do pracy z dziećmi z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi z wykorzystaniem zasad Stosowanej Analizy Zachowania pt: „Od izolacji do integracji - skuteczna integracja dziecka autystycznego z grupą”