Nauczyciel dyplomowany
Ukończyła w 1997 roku studia wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie oligofrenopedagogiki. Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się kształceniem dzieci z zaburzeniami rozwoju, głównie dziećmi z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi. W 2014 roku zdobyła kwalifikacje zawodowe z logopedii. W 2019 roku ukończyła studia podyplomowe w zakresie neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii organizowane przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.
Pracuje w Filii nr1 Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego nr 4 w Krakowie jako nauczyciel – terapeuta behawioralny głównie z dziećmi z autyzmem.
Zainteresowania zawodowe to rozwijanie komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu, terapia dysfunkcji mowy i komunikacji powstałych na podłożu neurologicznym u dzieci i osób dorosłych. Zainteresowania obejmują również budowanie kompetencji społecznych u dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera.
Systematycznie poszerza wiedzę i umiejętności terapeutyczne w toku licznych konferencji, szkoleń i kursów zawodowych.