Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza w 2010r. Również na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie w roku 2012r. ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna w specjalności terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna oraz studia podyplomowe na kierunku pedagogika specjalna o specjalności – oligofrenopedagogika w roku 2015.
Od 2013 r. Nauczyciel w Filii nr 1 Szkoły Podstawowej nr 6 w SOSW nr 4 w Krakowie. Od 2020 roku trener pierwszego stopnia Sensoplastyki®.
Ukończyła kurs „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem. Kurs III stopniowy” w 2011r.
Brała udział w licznych szkoleniach i kursach m.in.:
- „Prowadzenie dokumentacji szkolnej w warunkach placówki kształcenia specjalnego” (2014r.);
- „Diagnoza pedagogiczna dzieci ze spektrum autyzmu. Jak to zrobić w praktyce?”(2015r.);
- „Jak notować i co notować. Tworzenie programu i prowadzenie dokumentacji terapii” (2015r.);
- „Komunikacja to podstawa. Rozwijanie mowy i innych form komunikacji u osób z autyzmem” (2015r.);
- „Pomóż mi być samodzielnym. Rozwijanie samodzielności, niezależności i umiejętności organizacji czasu wolnego” (2015r.);
- „Od izolacji do integracji. Skuteczna integracja dziecka autystycznego z grupą” (2015r.);
- „Nie taki diabeł straszny jak go malują. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi u dziecka z autyzmem?” (2015r.);
- „VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii” (2015r.);
- „Tiki, zaburzenia odżywania i wydalania u dzieci – diagnoza i terapia: (2015r.);
- „Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu” (2016r.);
- „Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart” (2017r.);
- „Od Dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem” (2018r.);
- „Picture Exchange Communication System – Poziom 1” (2018r.);
- „Psychoterapia OCD u dzieci” (2018r.);
- „Seksualność osób z autyzmem” (2020r.);
- „Sensoplastyka® Trener 1stopnia” (2020r.);
- „Integracja sensoryczna” (2021r.).
Uczestniczka między innymi takich konferencji jak:
- „Autyzm – uchwycone w kadrze. Nauka dla Praktyki – praktyka dla nauki”;
- „Wczesna pomoc dziecku ze spektrum autyzmu – skuteczne metody oddziaływania”;
- „Nowoczesne formy przekazu wiedzy uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
Prywatnie właścicielka zwariowanego samoyeda, miłośniczka psów i dobrej książki