Ukończyła studia z na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie z kierunków; Pedagogika Specjalna (Oligofrenopedagogika), Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Terapeuta Integracji Sensorycznej. Od pierwszych lat studenckich związana z pracą z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum Autyzmu. Zarówno w pracy, jak i jako wolontariuszka miała okazję pracować z dziećmi z ASD zarówno metodami rozwojowymi jak i behawioralnymi. Miłośniczka wykorzystywania w terapii wszystkich zmysłów, począwszy od zajęć kulinarnych, sensoplastyki do celowych zajęć z Integracji Sensorycznej. Regularnie bierze udział w kursach i konferencjach dotyczących tematyki Autyzmu, Integracji Sensorycznej oraz wszelkich innych metodach wspomagających rozwój dziecka.
Ukończone Kursy:
- Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem Kurs III stopniowy (Kraków 2015)
- Diagnoza pedagogiczna dzieci ze spektrum autyzmu. Jak to zrobić w praktyce? ( Kraków 2016)
- Program Rozwoju Komunikacji MAKATON (Kraków 2016)
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (Kraków 2016)
- Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu (Kraków 2016)
- Trening Umiejętności Społecznych – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu (Kraków 2017)
- Diagnoza i Terapia Ręki kurs I i II stopnia (Kraków 2017)
- Od dźwięku do języka- rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem (Kraków 2018)
- KORP -szkolenie uprawniające do wykorzystywania narzędzia Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9. Roku życia.
- „Psychoterapia OCD u dzieci” (Kraków 2019)
- Sensoplastyka (Kraków 2019)
- Szkolenie odruchów Dynamicznych i Posturalnych (Kraków 2019)
- I stopień szkolenia w zakresie Integracji Sensorycznej prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej (Kraków 2019)
- II stopień szkolenia w zakresie Integracji Sensorycznej prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej (Kraków 2021)